Vilken vecka!

Har inte blivit många timmars sömn denna vecka, har varit så sjukt mycket att göra plus att jag har haft VFU. Och kommande vecka kommer inte att bli så mycket bättre, lär nog bli värre. Kommer typ vara helt borta i huvudet efter det! Men efter det lugnar det sig nog lite hoppas jag. Har iallafall inte lika mycket VFU då, men det blir desto mera pluggande. Gud hur ska jag hinna allt. Men jag hoppas min huvudvärk släpper, har haft det nu i fem dagar. Men jag tror det beror på vaccinationen jag fick i måndags. Ne ska ta och krypa i säng nu, ska upp vid 5 imorgon bitti och behöver min skönhets sömn. Ville bara uppdatera lite här och hoppas jag får tid att göra det åtminstånde 1 gång den kommande veckan. Men det lär vi bli varse. Hoppas ni alla har haft en bra vecka iallafall, och att kommande blir en som ni kan njuta av. Hade så bra alla. BYE! 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0