Tenta i morgon!

Ja som rubriken säger så har jag första tentan imorgon för denna termin, det är läkemedelsräkning som gäller. Får se hur det går, kommer gå ditt och göra mitt bästa och så får vi se vad det leder till.

Har varit tyst från mig nu ett tag men känner att jag behövt det. Kommer säkert inte kladda här varje dag men det kommer nog bli lite oftare en tidigare. Har varit mycket, och jag har inte varit på tipp topp den senaste tiden, men tror det är påväg att bli bättre. Ne nog talat om det.
Sitter och väntar på att ängel ska komma hem, och att han har mat med sig också, börjar bli lite hungrig nu. Tror det skulle bli skräp mat, har iallafall förberett med pepsi. Annars får det bli mjölk, men goda laktosfria mellanmjölk, mmm, vad gott.

Nu ringde älskling han ska köpa med sig mat, så det blir pepsi till, gött gött. Ne nu får det vara bra.
Bye!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0