ÅFF, ÅFF, ÅFF!!!!!!!!


                           


Nu väntar allsvenskan. Gud vad jag önskar att jag hade varit på Skytteholms IP idag för att få vara med och fira nu när vi efter 27 års kämpande äntligen får gå upp i allsvenskan igen. Jag tror ju inte vi kan göra om det som ÅFF gjorde 1972 och 1973, men man säger ju att hopet är det sista som lämnar människan så vi kan ju alltid hoppas.

Annars idag förutom den glada händelsen att ÅFF går upp till allsvenskan har jag inte gjort många knop, var en stund på stan för att köpa ett busskort för imorgon, då VFUn dra igång och denna gång ska jag vara i LKPG. Köpte även Gudfader boxen åt min älskling för att han lyckats att fixa en praktikplats i dessa tider, och så köpte jag en samlingsbox med Michael Jackson till mig själv. Blir att lyssna på när man sitter på bussen fram och tillbaka från LKPG. Ne nu ska jag förbereda mig inför morgondagen, sen blir det sängen när jag har bäddat med rena sängkläder. Hoppas ni alla fina har haft en bra dag, så hörs vi säker imorgon. BYE!


                                                              

 

 

 

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0