snart dags att dra!

Håller på o packar, ska till mor och far i dag för att kunna ta mig till jobbet imorgon bitti. Det är ju verkligen kanon kul (inte) att behöva åka som en idiot över hela östergötland för att kunna ta sig till jobbet. Men snart blir det ändring, tänker söka mig till vrinnevi efter årsskiftet. Ska bli så skönt att bara ha en kort promenad på 10 minuter till jobbet, kommer bli helt underbart. Annars idag blir det att ta det lungt, kommer bara att njuta av lagad mat, och att bli ompysslad.
Ne nu måste ja packa ner datorn, vi hörs sen när jag kommer till Åtvid.

BYE!


Kommentarer
Postat av: Sandra

meh, Du får komma och sova här någon gång om du ska jobba. Jag har inte ett dugg för mig ikväll! :(

2009-08-28 @ 18:22:59
URL: http://sanadara.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0