Sista vittnet!

Sitter nu i soffan och väntar på att Beck ska börja på 4, men Lotta måste ju få sjunga klart först. Tycker nog att dagens Beck film är en av de bästa dom gjort faktist, men sen kan jag ju säga att jag inte kan komma ihäg alla jag sett så det kan ju vara så att det finns någon som är bättre, ni kanske vet någon som är bättre, tell me?

Annars idag så har det inte hänt något, pluggandet blev det inte så jättemycket med. Huvudvärken försvann som tur va efter en stund, men sen vart jag så sjukt trött och de finns det inget som gör att jag kan få in något i huvudet, totalt omöljigt. Sen om jag lyckas imorgon! Hoppas. För övrigt så var jag inne på Nautilus hemsida. Funderar på att skaffa tränningskort där, Linda trännar ju där så man behöver ju inte gå ditt själv. Och det är ju alltid bra att ha med sig någon som kan motivera en till att träna mer. Så när skattepengarna kommer ska jag fixa ett kort och kläder. Men när dom pengarna kommer vet jag inte, känns som man väntat en evighet på dom. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge brukar man ju säga. Ne snart börjar Beck, återkommer senare kanske.

BYE!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0