Nu har jag syndat!

Det enda som blev inhandlat på stan blev ett Cover Stick för det jag har börjar ta slut. Jeans legginsen på Vero Moda jag skulle kolla på var inget att ha, provade dom inne på Vila som har samma märke men det var inget för mig. Men Linda om du ser detta, gå till Vila istället om du skulle spana in dom, för de har flera färger än Vera Moda. 
Och så har jag ju syndat också, blev en sväng in på Donken. Blev en QP meny. Men det var så gott, och så ska jag ju til gymet också. Så det är nog inte hela världen.
Just nu håller jag på att tvätta med, inte det roligaste men det måste ju göras det också. Bara att le och jobba på. Ne ska slappa lite i soffan nu.

BYE!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0