Home Sweet Home!

Nu är man hemma igen, klev innanför dörren för ca 1 timme sen, skönt. Visst det är kul att åka till päronen och umgås med dom och få god mat och allt, men hemma är alltid hemma. Och så har man jobbat idag med, kände lika meningslöst som förra gången, fanns inte ett skvatt att göra, så jag underhållde mig med att städa några övervakningsplatser, det behövs ju med ibland. Sitter nu framför datorn och ugglar lite, älskling kommer väll hem snart, skulle se någon fotbollsmatch hos Aksel först (mycket viktigt) innan han skulle komma. Har kommer väll vara skit trött och lukta fisk, eller rättare sagt kräfter. Var med pojkarna och fiska kräfter vid någon sjö någonstans natten som var. Det blir duschen för hans del, ingen skum kräftlukt här hemma inte. Ne åter kommer om en stund när jag känner mig piggare, är sjukt trätt för tillfället!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0